Popularni postovi

srijeda, 12. travnja 2023.

Vitalis SLIM - Prirodni preparat za mršavljenje,da ili ne?

SLIM tablete pomažu kod povećane težine, celulita, usporenog metabolizma, loše cirkulacije. Štiti od velike količine slobodnih radikala.

Poboljšava smanjenje apetita, ubrzava metabolizam, jača imunitet, poboljšava cirkulaciju, smanjuje uticaj slobodnih radikala.


Sa SLIM preparatom i preporučenim načinom ishrane, izgubljeni kilogrami se ne vraćaju, a za mesec dana se skida od 10 do 20 kilograma, a kod težina preko 90 kg i više.
Dosta pacijenata nema mogućnosti da dolazi na akupukturne tretmane. 
Tablete su nova nada za pacijente. Sva ispitivanja su pokazala da su uspešne u lečenju gojaznosti. Već su ih uzimale mnoge žene, sportisti, poslovni ljudi a i manekeni.
SLIM tablete su potpuno prirodan i neškodljiv Vitalisov proizvod.
Mogu ga koristiti deca, doilje čak i trudnice.

Eto sve ste pročitali i sada pročitajte i ona iskustva čitatelja na 1.ovom forumu,2.zatim ovom 3.i ovdje ima raznih mišljenja,želim da pomognem svima u nevolji,zato nudim sve opcije.Pozdrav

tags:slim vitalis,mršavljenje,smršaviti ,najbrže mršavljenje,želim smršati,mršam i jedem,tablete.

Broj komentara: 6:

  1. molim Vas mozete li mi reci koliko kostaju ove tablete u BiH i gdje se mogu nabaviti? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nista od toga samo bacanje novca ,kostaju 31 km pila sam mjesec dana al ni grama dole jos sam bila na redukciji hrane pa n ista,samo laz

      Izbriši
  2. Pokušajte preko ove stranice:http://www.mojakozmetika.rs/index.php?osCsid=533da093ee2866961d4372b5f65f1713

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam pila ovaj preparat,mjesec dana,ali nisam smršala niti i jedan kg.sve sam uradila po uputstvu,ali je uputa takva da vam ne trebaju tablete ,ako jedete 200 grama hrane,salate,piletine.dva litra vode bez jednog obroka .doručak.kafa i grejp .probajte bez tableta isto ovo smršaćete

    OdgovoriIzbriši
  4. Da li mi neko moze reci da li je bolji ovaj preparat ili anti kilogram...Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. ove su tablete užas...muž ih je pio mjesec dana i dobio 5 kg..tek kad je izbacio slatkiše ,brašno i tjesteninu oslabio je 25 kg za 6 mjeseci(bez upotrebe bilo kojeg preparata za mršavljenje)...svi ovi preparati za mršavljenje su samo bacanje para...

    OdgovoriIzbriši